četrtek, 26. januar 2017

LCHF tiramisu po moje

Tiramisu je priljubljena sladica iz mascarpone sira in baby piškotov z zapeljivo aromo kave in konjaka, ki se ji ne more upreti nihče. Ker marskaponeja moj želodec ne prenese najbolje, sem v receptu uporabil grški jogurt.
Sestavine za kremo:
300 ml sladke smetane
2 grška jogurta
4 liste želatine
1 žlica Iso Whey Zero okus Gingerbread (Maxximum Shop) - lahko tudi okus vanilja


Ostale sestavine:
LCHF baby piškoti
Ohlajena kava
Nastrgana čokolada brez dodanega sladkorja


Priprava:

1.) Najprej pripravimo kremo. Smetano stepemo, primešamo grški jogurt in Iso Whey Zero. Na koncu dodamo želatino, ki jo pripravimo po navodilih proizvajalca.

2.) Sledi sestavljanje. Na dno posode najprej položimo baby piškote, ki jih omočimo z ohlajeno kavo. 

3.) Prvo plast piškotov enakomerno premažemo s polovico kreme.

4.) Po kremi razporedimo drugo plast piškotov, jih omočimo s kavo in premažemo s preostalo kremo.

5.) Po vrhu potresemo z nastrgano čokolado in postavimo v hladilni za vsaj tri ure, da se okusi med seboj povežejo.

Dober tek :)

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Avtor

authorŽivijo, moje ime je Uroš. Sem nekdanji ultramaratonec, fitnesar in strasten LCHF-kuhar.



/***** sidebar Popular Post Script *****/