torek, 24. oktober 2017

LCHF brownie tortica brez jajc in dodanega sladkorja

Tokrat sem se lotil izdelave LCHF brownie tortice brez jajc, ker imamo doma (začasnega) alergika na jajca. Sprva sem malo dvomil, da bo uspelo, konec koncev obožujemo jajca, a rezultat me je presenetil. Recept je enostaven, rezultat pa slasten :)
Sestavine za biskvit (za pekač premera 18 cm):
150 g razmaščene EKO Sukrin mandljeve moke
2 zvrhani žlici grenkega kakava
1 pecilni prašek
3 zvrhane žlice sladila Sukrin Melis
150 g raztopljene kokosove maščobe EDEN
250 ml vode (po potrebi več)


Sestavine za smetano:
200 ml stepene sladke smetane
ščepec burbonske vanilje v prahu


Priprava:

1.) Najprej premešamo suhe sestavine: razmaščeno EKO Sukrin mandljevo moko, kakav, pecilni prašek in sladilo Sukrin Melis.

2.) Dodamo raztopljeno kokosovo maščobo in vodo.

3.) Dobro premešamo, da dobimo gladko maso. Če masa ni dovolj tekoča po potrebi dodamo še nekaj vode.

4.) Pečemo v predhodno ogreti pečici na 180 stopinj Celzija približno 30 minut. Če je biskvit pečen preverimo tako, da ga prebodemo z zobotrebcem. Pečeno je, ko na njem ni sledi biskvita.

5.) Biskvit ohladimo in pred serviranjem okrasimo s stepeno smetano, ki smo ji primešali burbonsko vaniljo v prahu.

Dober tek :)

Ni komentarjev :

Objavite komentar

Avtor

authorŽivijo, moje ime je Uroš. Sem nekdanji ultramaratonec, fitnesar in strasten LCHF-kuhar.



/***** sidebar Popular Post Script *****/